Let's meet musicals met Tessa Kortenbach

Alle groepen hebben met Tessa Kortenbach gewerkt aan een musicaluitvoering.

De uitvoering was vanwege het warme weer niet op het plein, maar in de gymzaal. De kinderen brachten daar een spetterende show onder de professionele  leiding van Tessa en haar beste vriend Mark. Elke groep danste op een fragment van telkens een andere musical. Wat vooral opviel was de meer dan uitstekende choreografie en het enthousiasme van de leerlingen.
Tessa Kortenbach vertelde tussen de bedrijven door dat het bij dit project niet alleen gaat om muziek maken, maar ook om het feit dat leerlingen met elkaar leren samenwerken om tot een mooi resultaat te komen. Ze voelen zich met elkaar verbonden en niemand wordt uitgesloten en iedereen doet ertoe!
De filmpjes van de show kunnen jullie bekijken door op de 'links' rechts te klikken en met de telefoon moet je naar beneden scrollen. (Google heeft beperkingen opgelegd vanwege een claim op auteursrechten. Hierdoor kunnen wij de filmpjes niet op de website tonen.)
Klik hier voor alle foto's.