De school

De school bestaat uit 10 groepslokalen, waaronder 3 ruime lokalen voor groep 1 en 2, een inpandige peuterspeelzaal, een grote hal en diverse andere ruimten. Het gebouw is in 2008 helemaal gerenoveerd. Het team bestaat uit meer dan 30 gemotiveerde medewerkers. Obs Park Stokhorst is een moderne school. Er is veel aandacht voor de sociale en emotionele ontwikkeling van de leerlingen. Het kennisniveau van de schoolverlaters in groep 8, ligt boven het stedelijk gemiddelde.

Gebruik van computers

Het team van obs 'Park Stokhorst' onderschrijft het belang van het gebruik van computers in het onderwijs. Daarom houden wij de technische infrastructuur up-to-date en volgen leerkrachten scholing om op de hoogte te blijven van nieuwe vakinhoudelijke ontwikkelingen bij het gebruik van ICT. [Lees meer]

Informatie en inschrijven

U overweegt uw kind bij ons op school aan te melden. Maar misschien wilt u eerst meer informatie over obs Park Stokhorst, voordat u uw kind aan onze zorgen toevertrouwt. Dat kan natuurlijk! Wij nemen alle tijd voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek! En als u eens een kijkje wilt nemen, dan laten wij u onze school zien op een moment dat de kinderen bezig zijn.
Alle informatie kunt u thuis nog een keer nalezen in onze schoolgids.
Als u besluit uw kind aan onze zorgen toe te vertrouwen, krijgt u van ons een papieren aanmeldingsformulier. U kunt dit ingevulde document persoonlijk of per post inleveren. Nadat u van ons een bevestiging heeft ontvangen, is uw aanmelding een feit.
Met vriendelijke groeten,
Bas Veenendaal, locatieleider