Stageplekken voor studenten

Onze school is stageschool van ‘Saxion Lerarenopleiding’. Aankomende leerkrachten krijgen bij ons de gelegenheid om zich onder toezicht en verantwoordelijkheid van de leerkracht in het vak van onderwijsgevende te bekwamen.

Stagiair(e)s uit alle leerjaren kunnen bij ons in de groepen actief zijn. Studenten uit het laatste studiejaar mogen zelfstandig (maar wel onder de supervisie van de groepsleerkracht) als "LIO" (Leerkracht In Opleiding) zelfstandig in de groep werkzaam zijn.
Dit schooljaar rondt Wouter Wind (foto) zijn opleiding af met zijn eindstage in groep 8a.

ROC-Twente
Ook bieden wij regelmatig een stageplek aan aan studenten van het ROC. In de meeste gevallen volgen zij een opleiding voor onderwijsassistent(e).