Afsluiting lessen Rots en Water 2020

'Rots en Water' is een psychofysieke groepstraining om de positieve weerbaarheid en sociale vaardigheden bij de leerlingen te vergroten.

Psychofysiek wil zeggen dat er door middel van lichamelijke oefeningen, gecombineerd met mentale oefeningen gewerkt wordt aan zelfbeheersing, zelfvertrouwen en zelfreflectie. Vanuit die vertrekpunten is er aandacht voor thema’s als veiligheid, voor jezelf opkomen, contact met de ander en het vinden van je eigen weg.
Juffrouw Nancy heeft dit ook dit jaar aan leerlingen van de midden- en bovenbouw deze lessen weerbaarheidstraining verzorgd. 'Rots' staat voor een stevige en robuste houding en 'Water' voor soepelheid en meegaandheid bij de omgang met andere mensen. U vindt hier foto's en filmpjes van de afsluitende les op 15 december 2020.

Klik hier voor alle foto's.

Lessen