Dit is het laatste verslag over Ameland: de reis naar huis

Vrijdag 25 mei 2023: om 8 uur moesten we allemaal uit bed, wassen en aankleden en de koffer inpakken. Om 9 uur was dit allemaal klaar en werden de koffers opgehaald. Daarna ontbijten, helpen opruimen en buiten spelen. Toen alles schoon was stapten, we op de fiets naar de haven om deze in te leveren. Nog een laatste "tot ziens" foto op Ameland en dan op naar de boot. We konden ook deze keer eerder met de boot mee dan gepland. In Holwerd stond de chauffeur op ons te wachten. Toen alle bagage ingepakt was, reed de bus richting Enschede. Het werd een rustige maar gezellige terugreis. Enkelen deden een dutje, anderen zaten lekker rustig of kletsten wat. Iedereen besefte dat dit de laatste gezamenlijke schoolreis was en dat het einde van de basisschooltijd nu naderde. "Gelukkig hebben we nog een paar weken".
Iets voor 15.00 uur waren we bij school waar de ouders stonden te wachten. Iedereen was blij weer thuis te zijn na een hele leuke en gezellige schoolreis.
Klik hier voor alle foto's.