Verslag van maandag 22 mei

We hadden een goede reis met de bus. Het gezelschap arriveerde om half 12 in Holwerd. Wij mochten mee met de boot van 11.30 uur, want die had vertraging. Het weer was prachtig.
Lin en Max hebben op de boot getrakteerd: op waterpistooltjes en snoep. De schietgeweertjes werden op het strand meteen al met Noordzeewater geladen. De sfeer is prima. Meisjes slapen in de benedenzaal en jongens boven. Met het eten kregen de kinderen soep met broodjes hamburger en toetje. Strand: de kinderen renden bijna allemaal de zee in. Het was fris in het water. Er werden kwallen gezocht en uiteraard schelpen. Lekker gespeeld. Nu douchen en nog spelletje, wat drinken, een koekje en dan slapen. Enkele kinderen wilden trouwens al om tien uur naar bed. Snap je dat nu? Tot morgen!

Klik hier voor alle foto's.