22 December 2023

Kerstfeest 2023

Ook dit jaar vierden de leerlingen met het personeel het kerstfeest.

Het begon met een optreden van de groepen op het podium in de hal. Julien speelde kerstliedjes op de viool en en de leerlingen van groep 5 zongen 'Niets is cooler dan Kerstmis' van Kinderen voor Kinderen. Groep 7a rockte op de muziek van Jingle Bels en de kinderen van groep 3 en 4 verzorgden een optreden met 10 kaarsjes. Groep 1 en 2 zongen over 6 mooie kerstballen in de boom, groep 8a speelde de accoorden van 'Shake up Christmas' en groep 7b tenslotte zong een mooi lied van Mariah Carey.
Na het optreden van de kinderen nam meneer Bas het woord om afscheid te nemen van juffrouw Ineke. Zij gaat 1 januari met pensioen. Zij heeft 33 jaar op onze school gewerkt en is geliefd bij kinderen en collega's.
U kunt hieronder het filmpje bekijken dat juf Loes en juf Madelon met de leerlingen ter gelegenheid van dit afscheid gemaakt hebben.
En na het feest in de hal genoten de kinderen van het kerstbuffet, dat zoals altijd weer voortreffelijk door de ouders was gemaakt!

Klik hier voor alle foto's feest in de hal.
Klik hier voor foto's van het buffet.