14 July 2022

Afscheidsavond groep 8 2022

In de musical van groep 8 is de grote vraag: wie steelt de show? Presentatoren Bob Babbel en Shirley Shine proberen het uit alle macht, maar de kijkcijfers van het programma zijn een drama.

Dan gooien de zenderbazen het format om en lijkt de uitzending een succes te worden. Maar wie zijn toch die gemaskerde juryleden? En belangrijker nog: wat proberen ze te verbergen?
De schoolverlaters maakten er een fantastisch spektakel van. Het enthousiasme spatte er van alle kanten af. De choreografie klopte helemaal en er werd  zuiver gezongen. Alle kinderen speelden hun rol voortreffelijk. Toch onderscheidde Maud Velders zich binnen deze groep getalenteerden. Als dokter Mind bewoog ze frank en vrij over het toneel en ook haar spel had allure. De leerkrachten, kinderen van groep 8, ouders, opa's en oma's kunnen terugkijken op een zeer geslaagde avond!