5 December 2016

Sinterklaas

Op maandag 5 december 2016 brachten Sinterklaas en zes van zijn knechten weer een bezoek aan school. Deze keer arriveerde de Sint met een chique paard en wagen terwijl de pieten hun opwachting maakten op allerlei bijzondere fietsen.

Ook de kinderen die nog niet op school zitten, kwamen even bij de jarige langs. Vervolgens bracht de Sint een bezoek aan de groepen. De goedheiligman en zijn gevolg werden overal met veel enthousiasme ontvangen. Gelukkig had de Sint voor veel kinderen een waarderende boodschap in petto. In de bovenbouw hadden de kinderen een handje geholpen door mooie surprises te maken. Deze keer overtroffen de leerlingen zichzelf: grote Legopoppen, een papieren paard (hoofd) op ware grootte, complete voetbalvelden met gras van karton, slagroomtaarten van pur en joekels van mobiele telefoons.
Zowel het Spaanse gezelschap als de kinderen gingen tegen de middag voldaan naar huis!
Het was weer een geweldig feest!

Klik hier voor alle foto's.  Hier kunt u de foto's ook downloaden.