22 April 2018

SKE KidsRUN 1km 2018

Vroeg geleerd is oud gedaan, dat geldt ook voor de Enschede Marathon. Bij de Miro was daarom vandaag -22 april 2018- een hardloopwedstrijd van ongeveer 1.000 meter op het parcours van de Enschede Marathon.

De toppers van onze school kregen hier de kans om zichzelf uit te dagen door een stukje te gaan hardlopen. Voor de kinderen die de wedstrijd hadden volbracht, lag er zelfs een medaille klaar als aandenken aan een topdag.
Door mee te lopen, hielpen de sporters ook nog eens andere kinderen doordat zij de stichting 'Kans voor een Kind' steunen. Deze stichting vervult wensen van kinderen uit Twente die het wat moeilijker hebben door lichamelijke of psychische ziekte of door sociale of maatschappelijke omstandigheden.