8 February 2018

Opening van de boulderbaan

Vanmorgen werd aan de achterkant van de school de tot boulderbaan uitgebouwde muur bij de berging feestelijk in gebruik genomen.

De aanleg van deze boulderbaan is gefinancierd uit de opbrengst van de sponsorloop van 2017. De kinderen hebben toen €4000,00 bij elkaar gelopen. In overleg met de kinderraad is de boulderbaan  - ook wel klimmuur genoemd - gekozen. Eén voor de kleuters en één voor de groepen 3 t/m 8. Mick Kattenpoel Oude Heerink mocht als eerste zijn klimvaardigheid demonstreren. Daarna was het de beurt aan Mees en Yessi. Zij kreeg van meneer Rikko nog een extra opdracht mee. Zij moest precies dezelfde manier klimmen als Mees. Het lukte allebei ruimschoots de horde van de deur van de berging te nemen.