26 April 2015

Koningsspelen

Op 24 april organiseerde het personeel alweer voor de derde keer 'De Koningsspelen'. Het feest begon met een stevig ontbijt in de groepslokalen, gevolgd door de kick-off op het plein van de school.

Aangevoerd door de leerlingen van groep 8 swingden de kinderen hun spieren warm voor de activiteiten die later op de dag op het programma stonden: ringsteken, luchtkussenspringen, balanceren, darten, tafeltennis, gymnastiek met de i-pad en nog veel meer.
Juffouw Cobie en de jongste leerling van school onthulden tenslotte een stoeptegel door een laag zand weg te vegen. De tegel - met het logo van de school - was een blijk van waardering voor het geld dat de leerlingen met de sponsorloop in 2014 bij elkaar hadden gerend.
Het was een geslaagde dag. Iedereen genoot van de ijsco én van het mooie weer. Alles was weer eens prima georganiseerd. We kunnen er met veel voldoening op terugkijken!

Klik hier voor nog meer foto's.