24 April 2016

Koningsdag april

Inmiddels is het een mooie traditie om in het kader van Koningsdag sportief bezig te zijn. De kleuters hadden de Koningsspelen op woensdag 20 april en op vrijdag 22 april was het de beurt aan de kinderen uit de groepen 3 t/m 8.

Meester Rikko had weer een schitterend programma verzorgd. Met hulp van veel ouders/verzorgers en leerkrachten was er voor de kinderen een afwisselend parcours uitgezet. Natuurlijk was er een lekker ijsje en een gezond fruitspiesje. Voor de groepen 3 t/m 8 was en op vrijdag een koningsontbijt. ’s Middags gingen de kinderen op zoek naar “vossen” die verkleed in de omgeving van de school liepen. Het waren met recht 2 geweldige dagen! Iedereen die heeft geholpen heel hartelijk bedankt!
Meneer Marcel

Klik hier voor alle foto's van Koningsdag.

Klik hier voor alle foto's van de vossenjacht.