10 April 2011

Kampioen schoolvoetbal

Woensdag 30 maart 2011 is ons jongens prestatieteam er in geslaagd de eerste plaats te behalen tijdens het jaarlijkse schoolvoetbaltoernooi! Na enkele moeizame wedstrijden in de voorrondes werd het pas echt spannend in de kruisfinales. Jongens, wat een knappe prestatie! En de meiden hebben (ondanks de regen) goed aangemoedigd. Van harte gefeliciteerd!

Onderschrift afbeelding 1

De eerste wedstrijd speelden we tegen de Willem Wilmink. In een spannende wedstrijd ging het spel alle kanten op. De Willem Wilmink schoot zelfs op de paal, maar gelukkig aan de buitenkant.  We wonnen we met 1-0.In de finale traden we tegen Lonneker aan. Deze tegenstander kenden we al van de poulewedstrijd. Van finalezenuwen was niets te merken, want dit zou de beste wedstrijd van de middag worden.Niels schoot van ver de bal in de kruising en vlak daarna werd een aanval opgezet waarbij de bal via een hakje bij Niels terecht kwam. Nog voor de rust stond het 2-0. De eerste aanval na de rust werd er direct gescoord, wederom door Niels: 3-0. Ali schoot eerst met links op doel, kreeg de bal terug en schoot 'm er met rechts in. Na een steekpassje wist Fabian de eindstand op het bord te zetten: 5-0! Donderdagmiddag zijn alle spelers in de hal van de school gehuldigd. Uit handen van Meneer Marcel ontvingen ze een herinnering.