22 April 2017

De Koningsspelen op 21 april

Inmiddels is het een mooie traditie om in het kader van Koningsdag sportief bezig te zijn. De kleuters hadden de Koningsspelen op woensdag 19 april en op vrijdag 21 april was het de beurt aan de kinderen uit de groepen 3 t/m 8.

Meester Rikko had weer een schitterend programma verzorgd. Met hulp van veel ouders/verzorgers en leerkrachten was er voor de kinderen een afwisselend parcours uitgezet. Natuurlijk was er een lekker ijsje en een gezond fruitspiesje. Voor alle kinderen was er op vrijdag een koningsontbijt en daarna voor de groepen 3 t/m 8 de Koningsspelen. ’s Middags was de sponsorloop. Er zijn heel veel rondjes gelopen door alle kids. We horen later wat de opbrengst was. Iedereen die heeft geholpen heel hartelijk bedankt!

Het koningsontbijt is gesponsord door de nieuwe Emte aan de Magnoliastraat.

Klik hier voor alle foto's groep 1 en 2

Klik hier voor alle foto's groep 3 t/m 8

De foto's hieronder zijn gemaakt door Patrick van der Horst. Het filmpje daaronder is in eigen beheer geproduceerd.