18 May 2023

Schoolreis groep 7 2023

De leerlingen van groep 7a en 7b logeerden 15,16 en 17 mei bij de groepsaccommodatie "Goed te pas" in Haaksbergen.

Het schoolreisje begon met een stevige tocht van school naar de bestemming een paar uur fietsen verderop. Het weer onderweg was goed genoeg voor een frisse duik in "Het Rutbeek". Na aankomst werden de slaapplaatsen  ingericht en konden de kinderen de omgeving van hun tijdelijke verblijf verkennen. Zowel binnen als buiten was meer dan genoeg ruimte om je met allerlei spelletjes te vermaken. De meisjes hadden speciale belangstelling voor de paarden. 's Avonds was er patat vanaf aluminiumfolie De volgende dag trokken de leerlingen weer het zwempak aan. Deze keer binnen in het zwembad "De Wilder" in Haaksbergen.
Mede dankzij het goede weer was het een geslaagd schoolreisje!

Klik hier voor alle foto's.