Zaterdag 19 juni

Naar huis bellen
Vrijdag avond tegen 8uur mochten we bellen naar onze ouders. Sommige kinderen hadden alleen een telefoonkaart bij zich, maar het regende en toen moesten die kinder met de mobieltjes van de andere kinderen bellen. En Cynthia had een hele slimme methode om de ouders het kind te laten bellen zodat er niks van hun beltegoed af ging (slim he).
Levend bingo
Meneer Berend had 's avonds een leuk spel bedacht dat "levend bingo" heette. Het spel ging zo: De kinderen kregen een blaadje waarop ze de nummers 1 t/m 6 door elkaar heen moesten zetten, daarna ging meneer Berend dobbelen en als het cijfer dat boven aan bij jou op het blaadje stond moest je naar voren komen en een opdracht doen. Als je die opdracht goed had gedaan, mocht je het eerste cijfer doorstrepen, en wachten tot het tweede cijfer viel. Als je alle cijfers had door gestreept had je gewonnen. En dat was Loes!
Winkelen
Vandaag gingen we met ze allen naar het dorp. Daar moesten we puzellen en als we de puzzel hadden opgelost moesten we weer naar meneer Jan,meneer Berend, juf Janine of juf Gerrie. Daar kregen we ons geld en mochten we souvenir's en snoep,drinken kopen. Daar hadden we ongeveer een uur de tijd voor, daarna moesten we weer terug naar de leiding. en liepen we weer naar de kampeerboerderij. Daar kregen we lekker eten en drinken.

groetjes Madlon en Cynthia

Klik hier voor alle foto's.

____________________________________________________________________________________________________________________________