Vrijdag 18 juni

Briefkaarten schrijven.
Gisteren heeft meneer Jan anzichtkaarten gehaald voor alle kinderen. 's Middags heeft iedereen de kaarten naar huis geschreven en meneer Jan heeft ze al op de post gedaan. Alle kinderen schreven dat ze het heel erg naar hun zin hadden. Wel hebben sommigen een klein beetje heimwee. We hopen dat dat de kaarten bij jullie op de mat liggen op het moment dat jullie dit lezen.

Robbentocht
Om ongeveer half twaalf zijn we op robbentocht geweest en het was heel erg leuk. Sommige zeehonden kwamen heel dicht bij de boot en als iemand een foto wou maken doken ze weer onder. De robbentocht duurde ongeveer twee en half uur en sommige kinderen waren heel erg moe en lagen op het dek te slapen. De harde wind was gaan liggen. De Waddenzee was spiegelglad. Toen wij bij de boerderij kwamen, was juffrouw Jeanine ook op het eiland aangekomen.

Het meer
We zijn net nog even in het meer gaan zwemmen in het meer het was heel koud maar wel heel erg leuk, maar nu gaan we zo macaroni eten. Vanavond gaan we op de boerderij spelletjes doen. Morgen meer!

Marijke Hammer

Klik hier voor alle foto's.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________