6 November 2017

Nieuw bord met onze waarden onthuld

De school is er niet alleen voor het leren. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je het er naar je zin hebt en dat je goed met elkaar kunt samenwerken.

Daarom werken we ook aan het opbouwen van een goede sfeer. Op school doen we dat niet af en toe, maar zorgvuldig en systematisch. Dat heet zoals u weet 'positive behavior support' (PBS). Het is een schoolbrede aanpak gericht op het bevorderen van positief gedrag binnen school. We zijn trots op de vijf kernwaarden, die we hebben gerealiseerd: zelfvertrouwen, plezier, respect, verantwoordelijkheid en veiligheid. Wij dragen dat graag naar buiten toe uit. Vandaar dit nieuwe bord. Plezier viel er direct al op het schoolplein te beleven. Daar werd de nieuwe basketbal basket in gebruik genomen. Het eerste potje speelde meneer Marcel tegen Jessy van de kinderraad. Een wedstrijdje dat door Jessy werd gewonnen.