1 September 2017

Meneer Jan 40 jaar bij het onderwijs

Het is deze week 40 jaar geleden dat meneer Jan zijn loopbaan als leerkracht bij het openbaar onderwijs in Enschede begon.

Het grootste gedeelte van die vier decennia werkte hij bij ons op school. Een jaartje in groep 3, maar meestal was hij de leerkracht die ons kroost bij de volgende school afleverde. En de laatste jaren deed hij dat samen met juffrouw Gerri.
Voor de kinderen is hij een fijne meester, voor de collega's een kundige en uiterst prettige partner om mee samen te werken.
Donderdag had meneer Jan de collega's bij hem thuis uitgenodigd voor een hapje en een drankje. Meneer Marcel had voor zijn docent waarderende woorden in petto.
Nog één jaar en dan heeft meneer Jan tijd voor zijn grote passie: samen met zijn vrouw Gerrie reizen naar verre landen.