1 September 2016

Juffrouw Margreet 40 jaar bij het onderwijs

Op 1 september werkte juffrouw Margreet 40 jaar bij het onderwijs. Tegelijkertijd werkt ze ook 40 jaar bij ons op school. Nooit op een andere school gewerkt dus.

Maar ze geeft eigenlijk hier al langer les, want ze is direct na haar stageperiode op de voormalige combischool 'Park Stokhorst' overgestapt naar een vaste baan op dezelfde school. Juf Margreet heeft bijna altijd de jongsten onder haar hoede gehad. Vroeger noemde je die kinderen gewoon 'kleuters'.
De uitgangspunten voor haar onderwijs zijn even eenvoudig als effectief: rust, reinheid en regelmaat. En hiermee heeft ze misschien wel tegen de 800 kinderen een goede startpositie gegeven voor hun verdere loopbaan in het onderwijs. 40 jaar lang had zij haar zaken op school prima voorelkaar! Gewetensvol en nauwgezet. Doe dat maar eens na!
Behalve een prima vakvrouw is juffrouw Margreet een fijne collega met een warme belangstelling voor het wel en wee van de mensen waar ze mee samenwerkt.
Juf: "Van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal!"