20 December 2014

Juffrouw Jolanda 40 jaar bij het onderwijs

Op 17 december werkte juffrouw Jolanda 40 jaar op onze school.

Net zoals meneer Dinand is zij nooit aan een andere school verbonden geweest. Veertig jaar geleden startten zij allebei als jonge leerkrachten op de toenmalige 'Combischool Park Stokhorst'. Juffrouw Jolanda werkte aanvankelijk als juf voor de kleuters, maar geleidelijk aan begon zij steeds meer interesse te tonen voor een ondersteunende functie. Toen begin jaren '90 bij ons op school een baan als interne begeleider (m/v) vrijkwam, lag het voor de hand dat zij die werkzaamheden zou gaan invullen.
Het opzetten van een systeem dat de voortgang van het onderwijsproces op school evalueert en bijstuurt is een gecompliceerde aangelegenheid. Door haar inzet en betrokkenheid is zij samen met anderen er in de loop van der jaren in geslaagd het instituut van de interne begeleiding bij ons op school een stevig fundament te geven.
Woensdag was het dus feest op school. Zij werd gefeliciteerd door de leerlingen en personeel. Meneer Marcel en mevr. Bea van Munster van Consent hadden voor haar mooie woorden, een cadeau en een bos bloemen in petto.