7 January 2019

Gelukkig nieuwjaar

De eerste schooldag in het nieuwe jaar begon met een bijeenkomst in de hal van de school.

De kinderen kregen de gelegenheid elkaar én de leerkrachten de hand te schudden. Tijdens deze feestelijke bijeenkomst  werd iedereen getrakteerd op een kniepertje met slagroom. Meneer Marcel wenste alle aanwezigen het beste in 2019 en voor meneer Berend was het een bijzondere dag. Het is namelijk precies tien jaar geleden dat hij met pensioen ging en hier op school als vrijwilliger aan de slag ging. Hij werd door meneer Marcel in het zonnetje gezet. Als aandenken ontving hij een schitterend gedicht én een in glas gezette foto van één van zijn vrijwilligersactiviteiten hier op school. Tenslotte oefende de jubilaris-vrijwilliger met alle leerlingen van de school nog even de 'Yell', die hij tijdens zijn werk als leerkracht aan het eind van de dag nog wel eens door school liet galmen.

Klik hier voor alle foto's.