23 February 2011

Songfestival

Op vrijdag 4 maart 2011 was op het podium in de hal weer ruimte vrijgemaakt voor de finalisten van het songfestival. De artiesten hadden de feestkleren weer uit de kast gehaald en ook de kinderen in de zaal zagen er voor deze gelegenheid bijzonder fleurig uit. Meisjes leken wel prinsessen die zo uit verschillende sprookjes waren weggelopen, jongens kozen voor een wat meer stoer uiterijk van een politieagent, zee- of bankrover.

Er werd ook nog gezongen en dat deden de kinderen bijzonder goed! Het was dan ook geen wonder dat de jury (meneer Rikko, de juffen Astrid en Marjan)  het weer moelijk had. Uiteindelijk wees zij Kjeld, Bruno, Romy en Witney uit groep 7 én Nil, Anneroos en Isa uit groep 1/2b als winnaar aan. De leerlingen uit de groep van juffrouw Jeanine vertolkten zeer verdienstelijk 'Sweet good bye' van Krezip, terwijl de kleuters met hun onbevangen vertolking van 'Wie is de mooiste van het land' ook de jury wisten te overtuigen.

Klik hier voor meer foto's.

Scroll naar beneden voor de filmpjes.

groep 1/2b

groep 1/2c