19 February 2013

Songfestival

Op 8 februari 2013 stonden onze artiesten weer klaar voor een daverende show die bij ons op school 'Het Songfestival' heet. Alle groepswinnaars hadden hun best gedaan om weer iets moois op het podium neer te zetten. En daar zijn ze ook in geslaagd! De kinderen van groep 2 dansten op de maat van de muziek van kabouter Plop. Anouk, Delisha en Isa vertolkten 'One direction', terwijl de leerlingen van groep 7 het hogerop zochten met 'Het vliegerlied'.

Ook dit jaar had de jury het moeilijk om uit het geweldige aanbod twee winnaars te kiezen. Uiteindelijk zijn ze daar weer in geslaagd. Giamila en Cem uit groep 3 sleepten met 'Pappagallo' een hoofdprijs in de wacht. Datzelfde deden Aeden, Lucas, Sem en Storm uit groep 5 met 'Hallo wereld'. Alle andere kinderen kregen een diploma voor hun inzet en om drie uur keerde iedereen voldaan en afgeschminkt huiswaarts.

Klik hier voor meer foto's.