8 February 2018

Carnaval op school

Donderdagmiddag was het weer feest op school: het was tijd voor het songfestival in carnavalskleren. En je moest iets doen aan je haar. Niet gewoon een scheiding de andere kant op, maar iets aparts! Een aantal kinderen en leerkrachten is daar ruimschoots in geslaagd!

Sommige haardrachten hadden meer weg van exotische tempels dan van een permanentje extra.  Ook de kleur van sommige creaties verblindde soms het uitzicht. Maar dat geeft allemaal niet want de feestelijke haartooien droegen wel bij aan de dolle pret. Er werd ook nog gezongen. De Snollebolleks gaven weer acte de préséance. Het paard stond weer in de gang en de pinguins waggelden weer op de maat van de muziek. En natuurlijk stond 'Hallo allemaal' van juf Ank op het menu. De fotoreportage van Patrick van der Horst is voor de verandering van ongekend hoge kwaliteit! Smullen maar!