30 June 2017

Bonte avond groep 2

De leerlingen van groep 2 stonden donderdagavond 29 juni klaar voor het optreden voor hun ouders, opa's en oma's en andere belangstellenden.

Samen met de juffen hadden ze een leuk en gevarieerd programma bedacht. Alle kinderen begonnen samen met het liedje: 'Tante Rita'. Daarna werd in rap tempo het programma afgewerkt. Er werd gezongen: 'Domme Daan', 'Happy birthday', 'Niet omdat het moet'...' en gegoocheld met stoelen, een hoge hoed en een toverstaf. Er werd gedanst en kinderen beeldden verhalen uit. Bijvoorbeeld over het leven op de boerderij. Deacon, Julian, Danny, Bente, Puck, Dex, Carmelitha, Justin en Tim lieten zien wat ze met gymnastiek allemaal konden. Tenslotte zongen alle kinderen het beroemde lied van De Alpenzusjes: 'Naar voren, naar achteren'.  Alle kinderen - en de juffen - kregen tenslotte een welverdiend applaus. Het was een geslaagde avond!

Klik <link http: stokhorstfotos.jalbum.net _top external-link-new-window external link in new>hier voor alle foto's.