25 June 2018

Bonte avond groep 1/2

Eindelijk was het dan zo ver. Maandag 18 juni hadden wij de bonte avond. Best wel een beetje eng en spannend. De hele zaal zat vol met ouders, opa’s, oma’s, broertjes en zusjes.

De solisten waren dit jaar: Nuria met het liedje “Van Afrika tot Amerika” ; Guus met “als in Holland…”  Hugo zong een paar liedjes en begeleidde zichzelf op de gitaar. Met z’n drieën zongen Merza, Elin en Lauren “wie is daar”. Andere spectaculaire acts waren kunstjes op de mat en trapezoϊde, wauw wat knap was dat!  We hebben ook kennis kunnen maken met wat Bo, Mees en Dario hebben geleerd op Judo. Nayomi heeft laten zien hoe goed ze al kan strikken. Dit heeft zij heel kundig laten zien met een oefen veterschoen.  Loϊs ging helemaal op in haar dansact, op de muziek van “Frozen”.  Kick droeg het versje van hompeltje pompeltje voor. Denver weet héél veel van Dino’s, en heeft dit uitvoerig op het podium verteld. Lynn, Boaz, Nine en Nayomi speelden het verhaaltje “naar de kapper” van Jip en Janneke na. Wat hebben ze allemaal goed hun best gedaan. Tevens hebben we afscheid genomen va Hugo Rozema. Hij is verhuisd en gaat naar een andere school.
Het was dan ook een zeer geslaagde avond, met allemaal toppers. De juffen waren en zijn trots op jullie!!  De bonte avond hebben we afgesloten met een ijsje voor alle kinderen.

Klik hier voor alle foto's.