25 June 2017

Bonte avond groep 0-2

Eindelijk was het dan zo ver. Dinsdag 20 juni hadden wij de bonte avond. Best wel een beetje eng en spannend. De hele zaal zat vol met ouders, opa’s, oma’s, broertjes en zusjes.

Rens en Roos beten het spits af met het een  gedicht: 'Ik ben lekker stout'. De kinderen van groep 1 hebben eerst een paar liedjes met z’n  allen gezongen. Daarna durfden Bo (de dikste billen…), Nine (slaap kindje slaap ) en Denver (Daddy finger)  solo te zingen op het podium. Knap hoor!
Roos, Daneesha, Stacey en Pien zongen 'Samen voor altijd', helemaal uit hun hoofd! Een aantal jongens uit groep 0/2 liet prachtige kunstjes zien. Echte circus artiesten hoor!
Rens en Hugo deden een geweldige goocheltruck, Wij snappen nu nog niet hoe ze het hebben gedaan. Een spetterende break-dance act op het nummer van Micheal Jacson, werd uitgevoerd door Ruben, Liam en Fathur. De laatste 3 liedjes hebben we met de hele klas gezongen. Afsluitend was het grappige liedje 'Zes heksen bij elkaar'. De kinderen kregen in de klas nog allemaal een ijsje.
Het was een zeer geslaagde avond. De juffen waren/zijn trots op jullie!

Klik<link http: stokhorstfotos.jalbum.net _top external-link-new-window external link in new> hier voor meer foto's.