2 July 2015

Afscheidsavond groep 8

Dinsdag 30 juni nam groep 8 afscheid van school met de uitvoering van de musical: 'De DJ draait door'. Het verhaal gaat over de beroemde DJ Armina - die altijd een masker draagt - én het gestolen schilderij 'De Kaaskoppen'. De gebeurtenissen op het toneel volgen elkaar in rap tempo op en tenslotte volgt de verrassende ontknoping.

Ondertussen werd er ook nog gezongen en dat ging voortreffelijk!  Het was een enerverend sluitstuk voor de leerlingen, die na de vakantie naar het voortgezet onderwijs gaan.
Meneer Jan en juffrouw Gerrie hadden voor de leerlingen nog een afscheidswoord in dichtvorm in petto. Twee moeders zetten deze leerkrachten nog eens extra in het zonnetje en meneer Marcel bedankte tenslotte iedereen voor zijn of haar inzet en hij wenste alle leerlingen veel succes op hun nieuwe school.
Het was een zeer geslaagde afscheidsavond!

Klik hier voor alle foto's.