10 July 2012

Afscheidsavond groep 8

Woensdagavond 18 juli 2012 nam groep 8 afscheid van de basisschool. De leerlingen voerden voor ouders, broers of zussen, grootouders en andere belangstellenden de musical 'Goudkust' op.

Afscheidsavond groep 8 2012

Het stuk gaat over één van de straten uit de eenvoudige wijk Goudkust, de Goudenregenstraat. Op een dag valt hier de hoofdprijs van de Straatloterij. En dan stromen niet alleen de bankbiljetten, maar ook de problemen de voorheen zo gezellige wijk binnen.
De leerkrachten hebben er samen met de leerlingen een perfecte show van gemaakt. De spelers kregen met hun spontane humor regelmatig de lachers in de bomvolle zaal op hun hand.
Na een hapje en drankje in de patio hadden de juffen nog voor elke leerling een afscheidscadeau en een paar persoonlijke dichtregels in petto.
Tenslotte kregen de leerlingen en hun ouders de gelegenheid de leerkrachten van de school de hand te drukken. Speciaal voor dit doel hadden de juffen, meesters en andere personeelsleden zich in een lange rij bij de uitgang van de school opgesteld.
Het was de afsluiting van een méér dan geslaagde avond, waar iedereen met voldoening op terug kan kijken.