14 July 2013

Afscheidsavond groep 8

Op 2 juli 2013 stonden de leerlingen van groep 8 voor de laatste keer op het podium in de hal van de school. Ouders, grootouders, broertjes en zusjes en andere belangstellenden zagen de voorstelling 'De Spetterhow'.

De juffen, de jongens en meisjes hadden hun best gedaan om er iets moois van te maken. En dat is gelukt. De leerlingen hadden veel leuke ideeen in de show verwerkt: eigen dansjes, liedjes en een schitterende Powerpoint presentatie. Met het knallende lied 'Blij als een bij' werd de show afgesloten.
Na afloop van de voorstelling kreeg meneer Marcel namens alle leerlingen een vogelhuisje aangeboden. Het cadeautje had een symbolische betekenis: de leerlingen van groep 8 vliegen uit, zoals de jonge vogels ook op een goed moment het nestkastje verlaten.
Tenslotte kreeg elke leerling van juf Annemarie en juf Gerri het afscheidsboek aangeboden. Zij hadden daarbij voor elke schoolverlater enkele waarderende woorden in dichtvorm in petto.