Buitenschoolse- en peuteropvang 'Park Stokhorst'

Buitenschoolse opvang
Onze school maakt deel uit van Integraal Kind Centrum (IKC) Park Stokhorst. Hieronder valt ook de naschoolse opvang. Als u algemene informatie zoekt over de kinderopvang, ga dan naar de site van  Humankind . Klik hier als u gebruik wilt maken van van de naschoolse opvang bij ons op school. Er wordt met ingang van dit schooljaar geen voorschoolse opvang meer geboden.

Peuteropvang Park Stokhorst
Groep maandag/woensdag 8.30 tot12.30 uur
Groep dinsdag/donderdag 8.30vtot 12.30 uur

Telefoon: 053-4800020
Mail: regioenschede@humankind.nl
Website Humankind

Komt jouw kind ook spelen en leren op peuteropvang Park Stokhorst?

Voor wie
Alle kinderen van 2 en 3 jaar mogen naar de peuteropvang.

Wat
In de peuteropvang leren kinderen samen spelen en delen, zelf dingen vertellen, liedjes, spelletjes en nieuwe woorden. Dit geeft ze een goede start op de basisschool. En daar hebben ze de rest van hun leven plezier van!

Hoe vaak
Alle kinderen mogen 2 ochtenden naar de peuteropvang, dat is 8 uur in totaal. Heb je van het consultatiebureau een brief met advies gekregen voor “extra spelen en leren”? Dan mag je kind 4 ochtenden 16 uur in de week naar de peuteropvang waarvan 8 uur gratis is.

Wat kost het
Dat ligt er aan hoeveel je verdient. Hoe minder je verdient, hoe minder je betaalt. Verdien je weinig? Dan betaal je minder dan € 10,- per maand.
Bel Humankind op 053 – 4800020 en we rekenen het graag voor je uit.
Mail: regioenschede@humankind.nl