22 April 2024

Marathon en Kidsrun 2024

Zondag 21 april was Enschede weer het eldorado voor de hardlopers.

Ook nu weer klonk het startschot voor de marathon. Er liepen 15.000 mensen mee. Al waagde niet iedereen zich aan de afstand van 42 kilometer. Velen schreven zich in voor een korter parcours. Zo liepen de leerlingen van onze school de kidsrun. Zij leverden een mooie prestatie: leerlingen uit de bovenbouw renden 2 kilometer en hun de jongere schoolgenootjes precies 1000 meter minder. Hulde! De prijswinnaars Emi, Lise, Fien, Sem, Milan, Gijs, Isa en Thijmen namen trots hun medaille in ontvangst.
Maar ook de leerkrachten lieten zich niet onbetuigd. Meneer Bas liep met zijn dochter maar liefst de halve marathon: 21 kilometer lang. Ook dit getuigt van klasse! Meneer Bas verdient nog een +je achter zijn naam, want hij legde de afstand net iets sneller af dan Puck.