26 June 2017

Schoolreis groep 7

Hieronder vindt u het verslag van de schoolreis van groep 7 naar 't Plaanknhoes in Delden. Ze verbleven daar van 21 t/m 23 juni.

Dag 1: woensdag
Rond 9:00 vertrokken we naar het Rutbeek. Daar hebben we pauze genomen en een lekkere duik genomen in het meer. Daarna zijn we verder gegaan en kwamen we aan bij Het Plaanknhoes. Daar hebben we anderhalf uur gespeeld en gegeten. Toen hebben we de kompastocht gefietst en daarna zijn weer naar het huisje gefietst. En hebben we gespeeld.  Tenslotte hebben we de lichtjestocht gehouden.

Dag 2: donderdag
’s Ochtends na het ontbijt vertrokken we naar zwembad De Mors. Daar hebben we gezwommen tot ongeveer 16:00u. Toen zijn we teruggelopen naar ’t Plaankhoes en we mochten daar nog even spelen. Daarna gingen we verzamelen en zijn we gaan BBQ-en. We hadden keuze uit een frikandel of een hamburger. Daarna gingen we marsmallows roosteren en nog spelen tot heel laat in de avond. En hebben we ook nog een quiz gedaan en de ‘Berties’ (teamnaam)hebben gewonnen.

Dag 3: vrijdag
In de ochtend maakte meneer Daan ons wakker met  muziek. Na het ontbijt zijn we gaan midgetgolven. Toen we klaar waren, gingen we op de fiets.
We stopten op eens bij De Waarbeek . Dankzij de vader van  Marten mochten we daar een half uur spelen. Toen dat half uur voorbij was kregen we een ijsje. Toen iedereen het ijsje op had gingen we naar school toe. Daar werden we opgehaald.

Klik hier voor meer foto's.