25 May 2018

Schoolreis groep 6

Dinsdag 22 en woensdag 23 mei zijn groep 6a en 6b op schoolreis geweest naar De Langenberg in Rijssen.

Het was een top-schoolreis! Prachtig weer, veel spelen, luxe kampeerboerderij en de sfeer was erg fijn. Op het veld werd gevoetbald en gevolleybald en er was een groot springkussen. In het bos hebben we levend ganzenbord gespeeld, waarbij je allerlei opdrachten moest uitvoeren, zoals spijkerpoepen en een mummie maken van wc-papier. 's Avonds werden we nog verrast door een onweersbui, maar dat was niet zo erg. hadden we mooi meer tijd voor de bonte avond. De tweede dag hebben we lekker buiten ontbeten. We zijn wezen midgetgolfen en hebben we nog veel meer gespeeld in de speeltuin bij 't Witte Hoes.

Kilk hier voor nog meer foto's.