4 June 2018

Schoolreis groep 1 en 2

Donderdag 31 mei was het zo ver. Groep 1 en 2 gingen op schoolreisje. Onze bestemming was MegaPret te Lievelde.

We vertrokken om 8.45 uur met 2 bussen en keken goed om ons heen. Zo reden we op de nieuwe autosnelweg, zagen lammetjes en mooie bloemen onderweg en nog veel meer. Na ongeveer een uurtje bereikten we onze bestemming. Na een lekkere versnapering gingen we naar binnen. De pret kon beginnen: 20.000 m2 buitenterrein en 1.500 m2 binnenspeelruimte. We begonnen bij waterpret. Wat een lol hadden we met die waterkanonnen. Na een poos gingen er al heel wat kinderen het terrein verder verkennen. Lachspiegels, air-trampoline, verkeerspark, klauterjungle, indoor speeltuin, te veel om op te noemen. Ze vermaakten zich prima en het weer werkte goed mee.Tussen de middag lekker patat met snacks en later een heerlijk softijsje. Drinken konden we de hele dag door. Kortom het was een leuke geslaagde dag. Iedereen ging voldaan en moe huiswaarts.

Klik hier voor alle foto's.