11 March 2016

NL Doet klussendag

Op vrijdag 11 maart is er een NL Doet klussendag gehouden op onze school. Cindy, Nicole, Natasja en Diane uit de OR, juf Anna-Marie, meneer Niko, 7 middelbare scholieren en 5 werknemers van Timberland staken de handen uit de mouwen in en rondom de school.

Binnen zijn de muren bij de kleuteringang en bij groep 8 zijn opnieuw gewit en er is flink wat gepoetst. Buiten zijn de pleinen geveegd en de stippen en lijnen op het plein zijn weer fris geschilderd, met echte betonverf van Schildersbedrijf K.J. Mellink.
Speciaal op bezoek: wethouder Eelco Eerenberg, die zijn bijdrage leverde aan picto van de auto op de kleuterberging en Monique Beernink van Vrijwilligers053. Zij werden vergezeld door een cameraman en fotograaf. Natuurlijk is er ook gezorgd voor een lekkere lunch en koffie en thee, want dat was ook wel nodig om weer op te warmen!
Al deze vrijwilligers: hartelijke dank voor jullie inzet! Het resultaat mag er zijn!