27 May 2016

Braderie 'Day for Change'

Woensdagmiddag 18 mei was op boerderij 't Volbert een braderie, die georganiseerd was door de leerlingen van groep 8. De opbrengst komt ten goede aan Day for Change. Indy, Claire en Casper schreven een stukje over dit evenement. U kunt dat hieronder lezen.

We willen iedereen graag bedanken voor hun komst op ’t Volbert.
Tijdens schooltijd hebben we de laatste hand gelegd aan de voorbereidingen: de kraampjes werden in orde gebracht, de spullen voor de verkoop werden uitgestald en prijzen werden opgehangen.
We willen meneer Berend bedanken voor zijn inzet voor dit project.
Er werden pizza’s, stoffen tassen, koekjes, stressballen, fotostandaards, armbandjes en buttons verkocht. Andere groepjes zorgden weer voor eten en drinken en kleine hapjes. Ook willen we juffrouw Sandra, juffrouw Rikki, juffrouw Annemarie  en juf Daniëlle bedanken voor hun vele hulp.
De kinderen van groep 8 hebben met jullie inzet heel veel geld opgehaald. Wel 370 euro! Hier zullen de arme cacaoboeren heel blij mee zijn. Dus niet alleen met de inzet van groep acht maar zonder deze uitstekende hulp was dit nooit gelukt.
Van Indy, Claire en Casper uit groep acht.

Klik hier voor nog meer foto's