20 August 2019

Afscheidsavond groep 8 2019

Dinsdagavond namen de leerlingen van groep 8 afscheid van school. Zij voerden 'De tent op zijn kop' op. Deze musical hadden zij samen met meneer Daan en meneer Luke ingestudeerd.

Het verhaal gaat over Carlos Olé, die samen met zijn vrouw Marloes een camping in Spanje runt. De zaken gaan echter niet zo goed. Maar als een bus vol vakantiegangers precies voor de camping een klapband krijgt, wordt alles ineens anders!
De kinderen brachten het stuk enthousiast en met flair. Het publiek beloonde de spelers na afloop met een hartelijk applaus.
Meneer Daan had een presentatie gemaakt. Van elk kind twee foto's: één afbeelding als kleuter en een recente prent. De leerkrachten hadden voor elke leerling een waarderend woord in petto. Zo namen de leerlingen afscheid van meneer Daan, die deze groep twee jaar onder zijn hoede heeft gehad.
Klik hier voor alle foto's.