Teken je stamboom 2019

De leerlingen uit groep 3 hebben deelgenomen aan een kunstproject dat door het 'Cultuurmenu' wordt aangeboden.
Samen met kunstenares Barbara Sendker leerden de kinderen hoe ze een mooie familiestamboom konden tekenen. Niet alleen de papa's, mama''s, oma's en opa's kregen een plaatsje in de boom, maar ook voorwerpen die zij mooi en belangrijk vonden: een kaarsje voor wat sfeer bij het avondeten, bloemen, auto's, foto's, hartjes, kruisen, appels en ook abstracte versieringen.
De docent had zelf ook een boom met zwarte viltstift getekend. Hierin waren ruimtes opengelaten, die de kinderen met hun gekleurde viltstiften mochten opvullen.

Stambomen

Hieronder de stambomen die door de kinderen zijn getekend. Materiaal: viltstiften.