23 September 2021

Finale korfbaltoernooi 2021

Woensdagmiddag 22 sept. speelden de korfbalteams van onze school de finalewedstrijden.

Team 2 viel niet in de prijzen en team 5 (naar het eerst leek) ook niet. Een scheidsrechter had echter de uitslagen verkeerd op het scoreformulier ingevuld. Toen de ranglijst na het herstellen van de foutieve uitslag opnieuw werd opgemaakt, kon team 4 toch door na de de eindronde.
Daar wonnen Elin, Lynn, Stijn, Lieke, Perseas, Mick, Finn en Lorien met 4-3 van 'De Tender' om vervolgens het duel met 'Bonifatius' kansloos met 6-0 te verliezen. Toch was deze prestatie goed genoeg voor het behalen van de 2e prijs. De leerlingen lieten de volgende dag de beker trots in de groepen zien. Lieke kon haar gekneusde vingers die ze tijdens een actie tijdens de wedstrijd had opgelopen, weer goed buigen!

Klik hier voor alle foto's.