25 February 2020

Carnaval op school 2020

We begonnen meteen na de krokusvakantie met een feest: carnaval in het gymnastieklokaal. 'Doe iets met je haar', was ook dit jaar weer het thema.

Op het podium voor het klimrek lieten de kinderen uit alle groepen zien wat ze konden. Een deskundige jury die dit jaar uit leerkrachten en leerlingen bestond, beoordeelde de prestaties op het podium.
Lynn, Fleur en Lotte uit groep 4a verrasten het publiek met een vlotte uitvoering van 'Cowboy billy boem.' Het lied gaat over een coyboy, die met verschillende dieren op avontuur gaat. De dames behaalden met hun opvoering de derde prijs. De tweede plek was voor Robin, Annika, Kiki, Emma, Levi, Bloem, Philip Stef en Dilaya met het nummer 'Ik heb aan je fiets gelikt'. De hoofdprijs was voor Mees K en Mees F, Finn, Sarah, Jochem, Sam, Eva en Jip uit groe 7. Zij zongen  'Single ladies van BeyancĂ©'. Het lied gaat over vrouwen die single zijn.
De prijs voor het mooiste haarstukje ging naar Shania. Zij maakte indruk met haar kapsel, dat de vorm van een suikerspin had. Tenslotte ging groep 7 er ook vandoor met de gouden Wc-borstel. Zij kregen deze beloning voor hun keurige toiletgang.

Klik hier voor alle foto's.
Let op: dit album wordt in een nieuw tabblad geopend. Als je terug wilt naar de site, kun je het tabblad van het album sluiten.