30 March 2022

Afscheid juffrouw Marjan

Maandag 28 maart nam juffrouw Marjan definitief afscheid als leerkracht van onze school.

Ze is hier twintig jaar geleden begonnen als vakleerkracht bewegingsonderwijs. Na vijf jaar besloot Marjan ook nog eens de opleiding voor leerkracht basisonderwijs te gaan volgen en ze liep stage in de groep van meneer Berend. In 2008 behaalde ze haar diploma en kon ze bij ons op school als lerares aan de slag. Marjan ontwikkelde een voorkeur voor de jongste leerlingen. De kinderen waren gek met haar en zij nam de jongens en meisje graag mee om de geheimen in de natuur te ontdekken.
Juf Marjan heeft begin dit jaar een baan op een basisschool in haar woonplaats Nijverdal aanvaard. Onze school laat een enthousiaste en betrokken leerkracht gaan. Wij wensen haar veel succes en plezier op haar nieuwe school.

Klik hier voor alle foto's.