27 September 2019

Afscheid juffrouw Margreet

Zij was 43 jaar als juf bij ons op school werkzaam. Maar nu gaat juffrouw Margreet met pensioen.

Het afscheid was heel bijzonder. Er was een mooi feestje met de kinderen. Als extra verrassig kwam dhr. Henk ter Heege. Hij is de oud-directeur van de opleidingsschool voor kleuterleidsters. 94 jaar, maar hij wist nog veel te vertellen! Hij ging op de foto met de kleuterleidsters van een tijdje terug.
Juf Margreet kreeg een boek met tekeningen en teksten van de leerlingen. Op deze manier wuifden zij hun juf uit. Margreet schonk op haar beurt de school een appelboom, een Malus. Helemaal afscheid nemen doet zij niet. Op dinsdag gaat zij met groepjes kleuters aan het werk. En een keer per jaar trakteert ze misschien wel op appeltaart.