3 July 2020

Afscheid juffrouw Jolanda

Op woensdag 1 juli nam juf Jolanda Comello afscheid van 'haar' obs Park Stokhorst. Zij heeft op onze school maar liefs 45½ jaar als leerkracht gewerkt. De laatste jaren was ze onderwijskundig begeleider.

In al die jaren heeft ze ruim 1500 leerlingen de school zien doorlopen. Menig oud-leerling is ze later weer tegengekomen als vader of moeder van één van de kinderen op haar school. Juf Jolanda gaat nu genieten van een welverdiend pensioen.
Helemaal afscheid nemen doet ze zelfs na al die jaren niet. Na de zomervakantie gaat ze namelijk het team van vrijwilligers van de school versterken.
Bij haar afscheid vormden alle 280 leerlingen van de school een feestelijke erehaag. Aangezien juf Jolanda jarenlang de carnavalfestiviteiten op school presenteerde, kwamen de kinderen verkleed naar school. Zij werd in een riksja, tussen haar leerlingen door, naar school gereden. Hier nam ze afscheid van alle kinderen en 's avonds was er een mooi afscheidsfeest met haar collega’s.

Klik hier voor de foto's van het feest 's avonds.