11 July 2021

Afscheid groep 8 2021

Op 5 juli nam groep 8 afscheid van school. Leerlingen en ouders waren in de hal aanwezig om de afscheidsfilm 'Expeditie Beachclub' te bekijken.

De leerlingen van groep 8 speelden in deze film de (hoofd)rollen. Ze deden dat met verve. In de film is een oude vuurtoren het decor. (Schitterend gemaakt door  twee leerlingen !). Dieven verbergen hier een gestolen schilderij, terwijl een groep enthousiaste strandgangers er een beachclub willen vestigen.
Na afloop van de film hadden meneer Tim en meneer Teun een lovende woorden in dichtvorm voor de schoolverlaters in petto. Tenslotte bedankte meneer Tim juffrouw Jolanda voor het foto-afscheidsboek dat zij gemaakt had. Meneer Berend werd bedankt voor het opnemen en monteren van de rolprent.
Hieronder vindt u 2 filmpjes. Op de ene kunt u de gedichtjes van de leerkrachten bekijken, de andere film is een trailer van de musical.