1 July 2017

Twee juffen vieren feest

Vrijdag 30 juni vierden alle kleuterjuffen hun verjaardag. Dit noemen zij: 'juffendag'.

De kinderen kwamen op school en werden in hun eigen klas in de kring ontvangen. Samen zongen we wat feestliedjes en daarna mochten de kinderen de juffen  gaan feliciteren.  Tjonge jonge, wat werden de juffen verwend zeg met leuke attenties. Daarvoor allen hartelijk dank!!
Toen was het tijd om zelf een gebakje te versieren, een plak cake met slagroom en hagelslag en lekker een beker ranja erbij. Daarna even naar buiten. Ja ja en toen kwam er een grote verrassing.
Juf Margreet en juf Tineke zaten al 40 jaar in het onderwijs en ter ere daarvan hadden zij een poppenspeler uitgenodigd. Dit was voor de kinderen en ook voor de andere juffen een grote verrassing. Ook kwam Mats even kijken, het kleinzoontje van juf Tineke.
Met z`n allen genoten we van het poppenspel. Knorretje ging de wijde wereld in en wou bij het circus.
Uiteindelijk was hij toch liever op de boerderij bij zijn papa en mama. Na het poppenspel kregen de kinderen  een kleurplaat waar Knorretje op stond. Die moest dus natuurlijk gekleurd worden.
's Middags deden we nog wat spelletjes zoals een ketting rijgen van chips en snoep happen.
En om 3 uur gingen we allen naar huis. Moe en voldaan. De kinderen kregen hun rapport mee.
Het was een superleuke dag nogmaals allen dank.
Groetjes van:
De kleuterjuffen
En meneer Bart (die werd door sommige kinderen ook nog verrast met een attentie)

Klik <link http: stokhorstfotos.jalbum.net _top external-link-new-window external link in new>hier voor alle foto's.