5 December 2015

Sinterklaas

Sinterklaas bracht vrijdagochtend 4 december weer een bezoek aan school. Ook deze keer verliep de reis niet zonder problemen. Het reisgezelschap had zich verslapen. Vervolgens bleek dat het paard van Sinterklaas een koutje had opgelopen in de stal van de familie Knol. Het arme dier bibberde zo, dat er niet veel anders opzat dan met een knorrende en puffende trekker op weg te gaan. Door al dat oponthoud arriveerde de Sint te laat.

Op school was de Sint alle ellende snel vergeten. Hij was blij iedereen weer gezond te zien en de kinderen reageerden enthousiast op zijn aanwezigheid. Er werd goed en vooral hard gezongen. De Pieten lieten op het dak en in het wandrek hun kunsten zien en in groep 3 probeerden zij de kinderen in de war te brengen door de 6 en de 9 verkeerd om te hangen.
Het was weer een geslaagd feest en om twaalf uur ging iedereen tevreden met de cadeaus en surprises onder arm naar huis.

Klik hier voor meer foto´s. (Patrick van der Horst)

Klik hier voor meer foto´s (2e serie).

Klik hier voor foto´s van de Pietengym.