30 March 2015

De reünie op 28 maart

Zaterdagmiddag om drie uur gingen de deuren open voor oud-leerlingen en oud-medewerkers van school. In een mum van tijd was het in de hal gezellig druk.

Onder het genot van een hapje en een drankje werden herinneringen uit de tijd op school opgehaald. In enkele groepslokalen was er gelegenheid afgestofte fotoalbums te bekijken. De reünisten bekeken de prenten uit hun schooltijd met veel belangstelling. Sommigen hadden de foto's nog niet eerder gezien.
Tegen half zeven waren de meeste mensen vertrokken. Slechts enkele oude oud-leerlingen vonden het zo gezellig, dat ze het afscheid nog even uitstelden.
Het was een gezellige middag en de reüniecommissie verdient een pluim voor de voortreffelijke organisatie. Het was een passend sluitstuk van de feestweek op school.